poniedziałek, 25 stycznia 2016

PIĘĆ ULUBIONYCH SERIALI

 Zdradzić Wam sekret? Posiadam wiele, z pozoru niegroźnych uzależnień. Jednym z nich, jak się zapewne domyślacie jest czytanie książek. Mam jednak inne, nieco mniejsze, choć niekiedy równie wciągające - oglądanie seriali. Postanowiłam, iż przybliżę Wam te naprawdę warte uwagi, te które skradły moje serce i przynajmniej raz na tydzień zmuszają mnie do wędrówki przez ekran laptopa.

Oto lista, począwszy od miejsca ostatniego, najchętniej oglądanych przeze mnie seriali.
________________________________________________________________________________
5. OUTLANDER 
 To bazujący na serii Diany Gabaldon serial, który, jak po lekturze pierwszej części serii, mogę stwierdzić, jest niebywale godnym odwzorowaniem świata, stworzonego przez samą autorkę. To pełna zawirowań, brutalności oraz namiętności seria. Klikając w TO miejsce, zostaniecie przeniesieni do recenzji, pierwszej części cyklu, którego jako pierwowzór użyli twórcy serialu. Każdy odcinek jest niezwykle dopracowanym oraz coraz bardziej wciągającym elementem układanki, z którego składa się sezon. Świat, osiemnastowiecznej Szkocji, w której obracają się, w większej mierze trwania akcji bohaterowie jest niezwykle realistyczny, nie ocenzurowany, pozwalający bliżej poznać tradycje i życie ludzi tamtych czasów. Serwowane nam niekiedy. zwroty akcji przyprawiają o palpitacje serca, niepewność oraz nerwowe, niekontrolowane ruchy kończynami. Bohaterowie są niezwykli, zapadają w pamięć i..  głąb serca. Szczególnie męski bohater, może wzbudzić wiele pozytywnych reakcji u damskiej części publiczności. Polecam fanom historii, nietuzinkowych romansów oraz podróży w czasie.


________________________________________________________________________________
4. GRA O TRON
 O tym tytule wiele chyba mówić nie muszę. Klasa sama w sobie. Nie da się nie lubić tego serialu. Zawały serca, fantastyczny świat, brak cenzury, brutalność, spiski, hektolitry krew oraz nieprzewidywalne śmierci bohaterów czające się na każdym kroku, to coś co wyróżnia go spośród pozostałych. Spójrzmy prawdzie w oczy! Każdy z nas, prędzej czy później daje się wplatać w Grę o Tron! 

________________________________________________________________________________
3. THE 100
 Objawienie. Niezwykle nieprzewidywalny oraz wciągający serial postapokaliptyczny, który przypadnie do gustu każdemu fanowi gatunku i nie tylko! Muzyka, bohaterowie, relacje pomiędzy nimi, niesamowite krajobrazy Ziemi po upadku, świat i rządzące nim zasady, to coś dla czego warto zarwać parę nocek. Wątki, na których osadzony jest serial, są na tyle rozgałęzione i dobrze wykreowane, iż czekanie na kolejny odcinek, dłużej niż tydzień wydaje się niemożliwością. Jednak ten serial to przede wszystkich odpowiedź na dwa pytania - Do czego zdolny jest człowiek by zapewnić przetrwanie sobie oraz innym? I czy to co robi w tym kierunku ma prawo go definiować?


________________________________________________________________________________
2. TEEN WOLF
 Po debiucie najnowszego serialu MTV, czyli „The Shannara Chronicles”, jedno trzeba przyznać. Ta stacja nie oszczędza na efektach specjalnych! „Teen Wolf” to serial, który przeczy prawom, jakie rządzą światem seriali. Zamiast serwować widzom coraz bardziej nudne historie, wymyślone jedynie by ciągnąć dochodowego tasiemca, twórcy zaskakują z sezonu na sezon. Każdy z nich jest coraz mroczniejszy, coraz bardziej tajemnicy i coraz intensywniej miesza odbiorcy w głowie! To jeden z tych seriali, do których przysidasz i nie masz pojęcia, dokąd zaprowadzi cię fabuła. 


________________________________________________________________________________
1. THE WALKING DEAD
 W życiu nie pomyślałabym, o tym, że serial o apokalipsie zombie stanie się moim ulubionym. Zarywałam noce by nadrabiać sezony i nie żałuję, ponieważ stworzona na podstawie komiksów historia przeraża, nie nudzi, zaskakuje  i porusza wątki, o których nie pomyślelibyśmy patrząc na główny temat fabuły, czyli żywe trupy. Charakteryzacja oraz efekty specjalne to czysta perfekcja. Serial trzyma poziom, mimo trwające już aktualnie szóstego sezonu. To nie tylko opowieść o przetrwaniu, lecz także o stracie i zawisającym w powietrzu, ciężkim pytaniu. W obliczu takiej katastrofy, który gatunek jest tak naprawdę tym stanowiącym największe zagrożenia? Martwi... czy wciąż żywi?

________________________________________________________________________________

A czy Wy macie swoje TOP 5 seriali? Czy oglądacie, któryś przeze mnie wymieniony? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

30 komentarzy:

  1. The Walkind Dead to moja miłość! The 100 widziałam i również jestem zachwycona. Po obejrzeniu 2 sezonów Gry o tron nie ciągnie mnie do obejrzenia pozostałych. Teen Wolf zaczęłam... no i to by było na tyle. Outlander kiedyś planuję obejrzeć.
    A ja mogę polecić ci Breaking Bad, Hannibala, Orange is the new black oraz jeden lepszych seriali, a mianowicie Orphan Black.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen Wolf z początku może być trudny, ale z sezonu na sezon coraz bardziej zasługuje na miano majstersztyku :)

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię "Sherlocka", "OUTLANDER" i "The 100".

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham Sherlocka <3 Swego czasu oglądałam Teen Wolfa, ale zaprzestałam. Nie wiem czemu, chyba czas do niego wrócić! Buziaki, Idalia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Teen Wolf <3 Gra o Tron też super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja praktycznie nie oglądam seriali, jakoś nie umiem się wciągnąć... Kocham tylko "Przyjaciół" i "Baby Daddy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam The 100! Mam zamiar wziąć się za oglądanie Gry o Tron, wiele osób poleca mi ten serial.:)

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle sobie wmawiam, że wezmę się wreszcie za The walking dead ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych seriali oglądam tylko Teen Wolf (zaczęłam dopiero w ferie ale już się wciągnęłam na maksa)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grę o tron uwielbiam ! :D
    Miałam dziwne przeczucie, że znajdę też u Ciebie The Walking Dead! :D Też jest super <3

    Pozdrawiam i obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ciągły niedobór czasowy, z racji tego nie oglądam seriali, ale The Walking Dead, czasami sobie włączę dla rozrywki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi brak czasu na regularne oglądanie ulubionych seriali, ale ja zdecydowanie na pierwszym miejscu postawiłabym albo "Reign" albo "iZombie". I jeden i drugi wielbię nad życie i kiedy tylko mam czas - oglądam :)

    Pozdrawiam,
    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam GOT i Teen Wolfa, resztę mam w planach (chociaż nie jestem jeszcze pewna co do TWD, nie wiem, czy podołam:D). Outlander najpierw chcę przeczytać, a przynajmniej pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam lub oglądałam wszystkie wymienione przez Ciebie seriale oprócz "Teen wolf".
    "Grę o tron" oraz "Obcą" uwielbiam :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gra o tron! <3
    Reszty nie znam, jak mam być szczera :D

    OdpowiedzUsuń
  15. "Gra o Tron" skończyła się po sezonie w 2014 roku :)
    "The Walkind Dead" ponoć przereklamowane, a że to opinia ludzi o podobnym guście, jak ja - wierze im z całego serca ;P
    Poza nimi słyszałam tylko o "Teen Wolf'ie" i nijak mnie to przekonuje. Wolę chyba w końcu wziąć się za "Wikingów".
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, seriale uzależniają. oglądałam w święta outlandera, ale szczerze mówiąc nie kupił mnie, a rozwiązanie fabuły było niesmaczne i na pewno na ten nowy sezon się nie skuszę. grę o tron i wilczka też oglądałam, ale po którymś sezonie przestałam (grę o tron, bo czytałam książki, a serial jest bardzo wierny, a wilczka, bo w okolicach 3 sezonu zrobiło się zbyt dziwnie, a czwarty kompletnie odleciał w stronę, która w żadnym wypadku mi się nie podoba). za to na the 100 czekałam niecierpliwie :v pierwszy odc trzeciego sezonu bez rewelacji, ale mam nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej, bo ten serial ma duży potencjał. nr 1 z twojej listy kompletnie mnie nie przekonuje ;p ale polecę ci naprawdę dobry serial, który ostatnio oglądałam - jessica jones od marvela :v

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego nie oglądałam, a jedyny, na który może się skuszę to "Gra o tron". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już Cię lubię! Podobnie jak Ty jestem uzależniona od czytania książek i oglądania seriali <3 I nie chcę iść na odwyk >.< :D
    Kochaaaaaaaaaaaam The Walking Dead <3 Ten serial wymiata <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. To znowu ja! Zapomniałam napisać o Grze o Tron :D Ten serial podobnie jak The Walking Dead wymiata! :D Wiesz co mi się w tym serialu najbardziej podoba? Ta gorycz nieświadomości. Nigdy nie wiem kto umrze w następnym odcinku :(
    Ehh te moje chaotyczne komentarze :C

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam wszystkie prócz Outlandera. Pierwsze mam zamiar przeczytać książkę :) Byłam ogromną fanką Gry o Tron. Teraz już troszkę wypadłam z rytmu i przestałam oglądać :P muszę wrócić. Tak samo jak do The 100 i TWD. Aktualnie uwielbiam Wikingów <3 i mogę Ci ich szczerze polecić!
    Pozdrawiam, ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gra o tron forever <3 Kocham ten serial jak i książkę. Teen Wolf nie jest taki zły czasem sobie po oglądam jak mi się chce. :P
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahah mamy zupełnie inne top 5 :D Ja nie oglądałam "Outlandera" bo najpierw chce przeczytać książki, "The 100" mi się nie podoba, a "Gra o tron" podobała mi się gdzieś do 3 sezonu teraz jestem fanką "Wikingów". Polecam Ci też "Once upon a time" i "Sherlocka" BBC :)
    PS. Zapraszam Cię na mojego nowego bloga. Przeniosłam się ze spetana-przez-ksiazki na manufaktura-wyobrazni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba polecane oglądam :) Sherlock genialny, lecz drugi umiarkowanie mi się podoba :)

      Usuń
  23. Z tej grupy chyba dam szansę Outlanderowi - dla tego przystojniaka *___*

    Uściski,
    Tirindeth's

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego nie oglądam, no dobra można powiedzieć, że The walking dead, ale to tylko jak brat ogląda, to czasem się przyłączę. Większość z tych seriali z ogromną chęcią bym poznała, ale skończy się jak zawsze... zacznę, obejrzę kilka odcinków, przy dobrych wiatrach kilka sezonów (ale nie wszystkie), a potem koniec, bo "nie mam czasu"- co tylko w połowie jest prawdą. Nie wiem, dlaczego tak mam, że potem brakuje mi motywacji, by oglądać dalej, nawet jeśli serial jest genialny, tylko PLL oglądam sumiennie :)
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie oglądam seriali, ale wygląda na to, że chyba zacznę :D Najbardziej jestem ciekawa "The 100"

    http://warsawgirl15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. The walking dead - rewelacja! Niesamowicie się wciągnęłam i czekam na kontynuację sezonu! :) O reszcie trochę słyszałam, trochę nie. Zapisuję. Warto nadrobić :)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A może zrobisz taki ranking tylko, że z ulubionymi zespołami/wokalistami? :D

    OdpowiedzUsuń

Dzień dobry (czy też dobry wieczór) drogi książkoholiku!
Każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz to dla mnie ogromna dawka motywacji. Chętnie poczytam o Twoich przemyśleniach względem omawianej pozycji, postu, odpowiem na nurtujące Cię pytania, postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy, by Ci pomóc!
Koniecznie pozostaw również link do swojej działalności internetowej.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia