CO NOWEGO W LISTOPADZIE? (2015)

11/07/2015 7 Comments A+ a-

 Nadszedł listopad, poprzedzając nieuchronnie zbliżające się święta oraz zakończenie ówczesnego, 2015 roku. Co wydawnictwa proponują nam na umilenie, chłodnych, jesiennych wieczorów? Zachęcam do przejrzenia oferty, zaprezentowanej, w krótkiej formie w tym oto poście!




Oto książki, które znalazłam w morzu ofert zalewających ten miesiąc. Ja osobiście najbardziej czekam, aż miejsce na mojej półce zajmą książki Jamesa Dashnera oraz pani Tahir. Znaleźliście coś dla siebie? Może, którą już posiadacie, bądź zamówiliście w przedsprzedaży? A może czekacie na książkę, nie ujętą w tym poście? Zachęcam do dyskusji i życzę obfitego w książki miesiąca :)
Po kliknięciu w tytuł zostaniecie przeniesieni na stronę lubimyczytac.pl bądź wprost do wydawnictwa wydającego daną pozycję!

Jestem przeciętną nastolatką o nieprzeciętnej wyobraźni i biblioteczce. Uwielbiam wyzwania, godziny spędzone na czytaniu, poznawaniu nowych światów, zakochiwaniu się od nowa i od nowa w bohaterach danego utworu. Wręcz żyje i oddycham słowami.

7 komentarze

Write komentarze
Insane
AUTHOR
7 listopada 2015 17:24 delete

Ja czekam na Zapach ciemności :)

Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

Reply
avatar
Natalia Z
AUTHOR
7 listopada 2015 21:36 delete

Czekam na kilka z tych pozycji! bardzo mnie do siebie przekonują :3

Reply
avatar
Oliwia P
AUTHOR
8 listopada 2015 01:16 delete

Kilka z przedstawionych książek już u mnie, na kilka ciągle poluję :)

Reply
avatar
Weronika W
AUTHOR
8 listopada 2015 08:59 delete

Czekam na sporo pozycji - przede wszystkim "Podaruj mi miłość", "Księga wyzwań Dasha i Lily" i "Girl online w trasie", ale również, choć już mniej "Plylist for dead" i "Amber in the ashes" :))

bookocholic.blogspot.com

Reply
avatar
Judyta Z
AUTHOR
8 listopada 2015 12:10 delete

Na pewno przeczytam "Imperium ognia", "Pojedynek", "Rozkaz zagłady" oraz "Stację jedenaście". Jeśli chodzi o "Podaruj mi miłość" to trochę się waham.
Pozdrawiam.

houseofreaders.blogspot.com

Reply
avatar
9 listopada 2015 12:03 delete

Nie mogę się doczekać na Pojedynek :)

Reply
avatar
22 listopada 2015 17:57 delete

Ja również nieco się waham, gdyż ostatnio czytając opowiadania świąteczne bardzo się zawiodłam. Książka jednak dotrze do mnie na dniach, więc przeczytam, lecz dopiero w okolicy świąt, by móc w pełni odczuć ich klimat!

Reply
avatar

Witaj! Podziel się ze mną swoją opinią na temat recenzowanej książki, opowiedz mi o przeczytanych przez Ciebie książkach o zabawnych wydarzeniach z życia wziętych! :)