OPRÓŻNIAMY KIESZENIE, CZYLI NAJCIEKAWSZE PREMIERY PAŹDZIERNIKA 2015

10/06/2015 6 Comments A+ a-


 Przedstawiam Wam najciekawsze w mojej opinii, zapowiedzi książek, które ukażą się w tym miesiącu. Premier jest wiele, lecz czy ciekawych? Zobaczcie sami!








Po kliknięciu na tytuł zostaniecie przeniesieni na stronę wydawnictwa bądź portalu, na którym znajdziecie opis oraz szczegółowe informacje dotyczące każdej premiery.
Znaleźliście coś ciekawego dla siebie, a może czekacie na książki nie zawarte w tym poście? Podzielcie się swoimi planami na ten miesiąc! :)

Jestem przeciętną nastolatką o nieprzeciętnej wyobraźni i biblioteczce. Uwielbiam wyzwania, godziny spędzone na czytaniu, poznawaniu nowych światów, zakochiwaniu się od nowa i od nowa w bohaterach danego utworu. Wręcz żyje i oddycham słowami.

6 komentarze

Write komentarze
Judyta Z
AUTHOR
6 października 2015 17:07 delete

Najbardziej czekam na Wszystkie jasne miejsca i Dziewczynę z pociągu. Zbyt dużo ciekawych premier będzie w październiku. Mój portfel tego nie wytrzyma ;) Pozdrawiam.

houseofreaders.blogspot.com

Reply
avatar
Patty
AUTHOR
6 października 2015 18:22 delete

Najbardziej czekam na "Wszystkie jasne miejsca", "Zapytaj księżyc" i "Płonącą koronę". Myślę, że październik tego roku bardzo obfity w książki, i to do tego niektóre długo wyczekiwane i w dodatku bestsellery... cieszę się, że polskie wydawnictwa zabrały się do roboty :)
A u mnie recenzja "Czasu żniw" Samanthy Shannon, który niestety mnie zawiódł...

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
6 października 2015 22:47 delete

Osobiście nie czekam na żadną książkę. Postanowiłam, że w październiku nadrobię stos, który leży na półce, chociaż kusi mnie to piękne wydanie "Przeminęło z wiatrem"! :D

Reply
avatar
7 października 2015 13:02 delete

Ogromnie intrygują mnie "Wszystkie jasne miejsca".

Reply
avatar
patricia w
AUTHOR
11 października 2015 12:17 delete

Tyle wspaniałych premier a mój portfel strzela na mnie focha ;<

FLUFF

Reply
avatar
11 października 2015 18:59 delete

"Po drugiej stronie kartki" i "Zapytaj księżyc" - to książkowe premiery, o których zapomniałam wspomnieć w swoim przeglądzie. Bardzo chciałabym przeczytać te dwie powieści. Koniecznie. :-)

Reply
avatar

Witaj! Podziel się ze mną swoją opinią na temat recenzowanej książki, opowiedz mi o przeczytanych przez Ciebie książkach o zabawnych wydarzeniach z życia wziętych! :)