10 NAJLEPSZYCH ZAGRANICZNYCH BOOKTUBERÓW

10/28/2015 4 Comments A+ a-

Nadszedł czas na przegląd kanałów booktuberów obcojęzycznych. W tym przypadku wyłącznie angielskich. Z dwóch prostych powodów. Po pierwsze tylko ich jak na razie jestem w stanie w w pełni zrozumieć. Po drugiej booktube jest głównie zdominowany właśnie przez mieszkańców anglojęzycznych państw. Wybrałam dziesiątkę, bez której booktube wiele by utracił; tych najbardziej uśmiechniętych, charyzmatycznych, przekonujących, pięknie opowiadających o książkach. Wam serdecznie polecam zapoznanie się z każdym z niżej przedstawionych choćby po to by przez te kilka(naście) minut wpatrywać się w ich cudowne biblioteczki!



















Podzielcie się pod postem opiniami na temat wybranej przeze mnie dziesiątki! A może znacie ciekawe kanały, które nie zostały zamieszczone w tym poście? Zachęcam do dyskusji i podzieleniem się ze mną swoimi booktubowymi liderami!

Jestem przeciętną nastolatką o nieprzeciętnej wyobraźni i biblioteczce. Uwielbiam wyzwania, godziny spędzone na czytaniu, poznawaniu nowych światów, zakochiwaniu się od nowa i od nowa w bohaterach danego utworu. Wręcz żyje i oddycham słowami.

4 komentarze

Write komentarze
Judyta Z
AUTHOR
28 października 2015 20:54 delete

Oglądam większość z nich. Jednak najczęściej: abookutopia, jessiethereader i Little Book Owl, ale wszyscy są świetni. Pozdrawiam :)

houseofreaders.blogspot.com

Reply
avatar
Patty
AUTHOR
29 października 2015 14:51 delete

Oglądam jedynie polandbananas i abookutopię. Reszty nie znam, ale z pewnoscią w wolnej chwili się zapoznam :)
Zapraszam do mnie na recenzję Powodu, by oddychać!!!

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
29 października 2015 21:35 delete

abookutopia jest zdecydowanie moją ulubioną booktuberką :D
find-the-soul.blogspot.com

Reply
avatar
30 października 2015 11:21 delete

Z zagranicznych również oglądam abookutopia, katytastic i little book owl ;)

Reply
avatar

Witaj! Podziel się ze mną swoją opinią na temat recenzowanej książki, opowiedz mi o przeczytanych przez Ciebie książkach o zabawnych wydarzeniach z życia wziętych! :)