piątek, 11 września 2015

DZIESIĘCIU (SUBIEKTYWNIE) NAJLEPSZYCH POLSKICH BOOKTUBERÓW


Większość z Was zapewne miała do czynienia z booktubem. Z zróżnicowanymi wiekowo ludźmi mającymi jedną wspólną pasję - książki. Tak to oni! Mają wiele książek i jeszcze więcej słów w zanadrzu. Prawdopodobnie nie raz chcieliście stać się właścicielami ich biblioteczek! Niestety postawiłam sobie granicę jaką jest liczba... 10. Oglądam znacznie więcej kanałów niż zaprezentuje teraz, lecz wybrałam czołówkę bez, której nie wyobrażam sobie booktuba. Z początku zamysł był inny. Miałam połączyć booktube polski oraz zagraniczny; stworzyć z nich czołówkę. Zwiodłam jednak na całej linii. Nie potrafiłam dokonać racjonalnych wyborów, więc podzieliłam ten post na dwa osobne i tak oto dziś zaprezentuje Wam TOP 10 polskich booktuberów, a w (nie)dalekiej przyszłości zagranicznych. Zaczynamy!


10 NAJLEPSZYCH  POLSKICH BOOKTUBERÓW










Nie wszyscy Ci booktuberzy skupiają się jedynie na tematyce książkowej. Na niektórych kanałach znajdziecie bardzo ciekawe vlogi, bądź filmiki ogólnie nie-książkowe. Jak pewnie zauważyliście łączy ich nie tylko miłość do książek... lecz również płeć! Pojawia się więc pytanie...
Panowie? Co z Wami? Gdzie jesteście?! Nie czytacie? Wstydzicie się?
Póki co to kobiet należą insygnia władzy książkowych filmików w naszym kraju! Kto jednak wie? Może z  czasem sytuacja się odwróci? 
W każdym bądź razie, z całego serca polecam Wam każdą z tych pań. Przez rozpierniczającą system Anitkę, po kreatywną po niebiosa Martę! Miałam Wam krótko zaprezentować każdą z nich, lecz doszłam do wniosku, że najlepiej będzie jak ocenicie je sami! :) Każda z nich jest cudowna i jedyna w swoim rodzaju. Wszystkie warte są docenienia i licznych subskrypcji na kanale!
A może znacie jeszcze innych polskich booktuberów na których warto zwrócić uwagę? Co sądzicie o tych? Czekam na Wasze opinie z niecierpliwością!

9 komentarzy:

  1. Dziękuję! Dziękuję! Bardzo dziękuję! ^^ Również miałabym problem z ograniczeniem ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o męskiego booktubera to bardzo polecam Ci Roberta z CzytanieMoimTlenem - dopiero się rozkręca, ale już bardzo podobają mi się jego filmiki i wiem, że na pewno będę uważnie śledzić jego Youtubową działalność :) Z wymienionych przez Ciebie booktuberek nie oglądam tylko dwóch ostatnich i Abigail (5 filmik od góry), całą resztę uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zestawienie. Dorzuciłabym Agę z O książkach inaczej, Roberta z Czytanie Moim Tlenem i Esę z Esa Czyta :)

    Druga Strona Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiaś w samo sedno, ale dodałabym jeszcze Roberta z Czytanie Moim Tlenem :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie ;) Jak na razie, rzecz jasna! Robert bardzo dobrze się zapowiada, lecz przy doświadczeniu i stażu koleżanek powyżej nie klasyfikuje się w tym rankingu :)

      Usuń
  5. Mam pewne braki w tym temacie, ale chętnie je uzupełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało kogo z booktuberów oglądam. Jeszcze, bo czas to zmienić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Mam nadzieję, że moja lista Ci w tym pomoże ;)

      Usuń
  7. Oglądam wszystkich, których podałaś :D Aczkolwiek ja też bardzo często zaglądam na amerykańskiego booktuba. Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzień dobry (czy też dobry wieczór) drogi książkoholiku!
Każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz to dla mnie ogromna dawka motywacji. Chętnie poczytam o Twoich przemyśleniach względem omawianej pozycji, postu, odpowiem na nurtujące Cię pytania, postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy, by Ci pomóc!
Koniecznie pozostaw również link do swojej działalności internetowej.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia