poniedziałek, 29 czerwca 2015

BOOK HAUL #2

Czerwiec zmierza nieuchronnie ku końcowi przynosząc długo wyczekiwane przez wielu wakacje. Nadszedł, więc czas na podsumowanie tego i owego. W tym poście będziecie mogli nacieszyć oczy czternastoma przybyłymi do mnie w tym miesiącu książkami. Trzy z nich to książki o wartości zakupu nie przekraczającej 10 złotych; powód do radości, więc nie byle jaki!  Jeszcze w tym tygodniu zdradzę moje sekrety oszczędzania i mądrych wyborów przed jakimi staje każdy wielbiciel książek. Gdzie kupić najtaniej? Gdzie zdarzają się ciekawe promocje i gdzie warto wybierać się na książkowe polowania? Na te pytania odpowiedzi poznacie jeszcze w tym tygodniu, a tymczasem zapraszam Was na czerwcowy stos!


1. Mechaniczne pająki - Corina Bomann - wymiana
2. Zła krew - Sally Green - zakup własny (9,99 zł.)
3) Przeznaczeni - Holly Bourne - zakup własny (9,99 zł.)
4) Althea&Oliver - Cristina Moracho - wygrana w konkursie
5) Eleonora&Park - Rainbow Rowell - zakup własny
6) Cudowne tu i teraz - Tim Tharp - wygrana w konkursie



7) Pułapka uczuć - Colleen Hoover - zakup własny (9,99 zł.)
8) Maybe someday - Colleen Hoover - zakup własny
9) Wybacz mi, Leondardzie - Matthew Quick - zakup własny
10) Wszechświat kontra Alex Woods - Gavin Extence - zakup własny
11) Spóźnione wyznania - John Boyne - zakup własny (11,43 zł.)
12) Pierwszych piętnaście żywotów  Harry'ego Augusta - Clarie North - zakup własny
13 i 14) Złodziejka książek i Posłaniec - Marcus Zusak - zakup własny (pakiet - 43,29 zł.)




Pochwalcie się swoimi zakupami? Co trafiło do Was w czerwcu? Może czytaliście już coś z moich zdobyczy? :)

13 komentarzy:

  1. Gdzie udało Ci się kupić Pułapkę uczuć, Przyrzeczonych i Złą krew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pułapkę uczuć i Złą krew upolowałam na promocji w Świecie Książki :) Na stronie internetowej pewnych pozycji już nie ma, lecz w sklepach stacjonarnych powinny być. Przecenione zostały książki wydawnictwa Foksal -70% :) Gdybym nie miała przy sobie 20 złotych kupiłabym znacznie więcej pozycji! Po 10 były również wszystkie części trylogii Salli Simukki! Natomiast Przeznaczonych znalazłam w starym, dobrym Media Markcie :) http://www.swiatksiazki.pl/produkty-z-grupy/zabierz-ksiazke-na-wakacje-promocja-ksiazek-grupy-wydawniczej-foksal-do-70-taniej-10235/?products%5Blimit%5D=50&products%5Bpage%5D=1

      Usuń
  2. Same świetne pozycje :) Gratki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, bardzo Ci dziękuję. Trzeba było nie mówić xD Kupiłam 3 książki. No nie mogę. I Złej Krwi nie mieli T.T Będę szukała w innych stacjonarnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! ;p Oo, jakie kupiłaś? :) Te książki idą jak świeże bułeczki! Weszłam do księgarni, był cały stos Pułapki uczuć, gdy wychodziłam zauważyłam, że pozostały dwa egzemplarze.

      Usuń
  4. Z tych pięknych książek czytałam tylko dwie; "Wybacz mi Leonardzie" i "Pułapkę uczuć", które wspominam bardzo dobrze ;)

    Zostałaś nominowana do Celebrity Book TAG :) http://oxu-czytanie.blogspot.com/2015/06/celebrity-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem akurat po lekturze Althea & Oliver i szczególnego wrażenia na mnie jakoś nie zrobiła ;) Ja słyszałam o promocji w Świecie Książki juz wcześniej, lecz powiedziano mi że promocje -70% są tylko dostępne przez stronę internetową :( A chciałam kiupić Pułapkę uczuć i Marę Deyr. Tajemnica (przepraszam jeśli źle napisałam) Zazdroszczę zakupów :) U mnie niedługo też Book Haul :* zlodziejka--ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, gratuluję :D Polecam Eleonorę i Parka oraz Złodziejkę książek. Oprócz tych dwóch pozycji czytałam jeszcze "Pierwszych piętnaście..." ale nie spodobało mi się. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdołałam już przeczytać wszystkie wymienione :) Złodziejkę książek czytałam w zeszłym roku, lecz była ona pożyczona od przyjaciółki, więc brakowało mi na półce własnego egzemplarza. "Pierwszych piętnaście..." było dobrą lekturą. Książka ta wywarła na mnie dobre wrażenie.

      Usuń
  7. Piękny stosik, czytałam tylko dwie książki Colleen Hoover, "Wybacz mi, Leonardzie" i "Złodziejkę książek", ale wszystkie inne chciałabym przeczytać, a na półce czeka na mnie już "Pierwszych..." :)

    Nominowałam Cię do Courtship Book Tag, więcej na: http://someculturewithme.blogspot.com/2015/06/courtship-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też skorzystałam z promocji w Świecie Książki - idealna sprawa na wakacje ^^
    Czytałam Złodziejkę książek (3 razy c:) i nie ma takiej drugiej, wspaniała powieść!

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Mechaniczne pająki" - skusiły mnie steampunk i ładna okładka. :) Niestety, niektóre postacie są schematyczne (zwłaszcza antagonista: tak przerysowany, że aż irytuje), a nieumiejętnie poprowadzony wątek miłosny tylko utrudniał lekturę (dobrze, że nie był rozbudowany). Plus (żeby nie było samego narzekania): sympatyczna bohaterka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nabytki! Zazdroszczę zwłaszcza "Złodziejki książek"

    pozdrawiam cieplutko :)
    kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzień dobry (czy też dobry wieczór) drogi książkoholiku!
Każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz to dla mnie ogromna dawka motywacji. Chętnie poczytam o Twoich przemyśleniach względem omawianej pozycji, postu, odpowiem na nurtujące Cię pytania, postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy, by Ci pomóc!
Koniecznie pozostaw również link do swojej działalności internetowej.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia