Marcowy WRAP UP; kwietniowy TBR

4/01/2015 2 Comments A+ a-











Dodatkowo miałam zaprezentować Wam mój marcowy BOOK HAUL#1, lecz niestety spóźniający się z dostawą ostatniej książki kurier zniweczył moje plany. Czekałam ile mogłam, aż w końcu uciekł mi marzec, nadszedł kwiecień i postanowiłam, że mojemu książkowemu stosikowi  poświęcę osobny post.  Pierwszą rzeczą jaka przychodzi mi do głowy, a jest idealnym zwieńczeniem marca jest zmiana decyzji wydawnictwa Amber w sprawia wydania w Polsce ostatniej części trylogii Laini Taylor. Jestem taka szczęśliwa, nie tylko z powodu tego, że jeszcze w tym półroczu będę mogła postawić Sny o Bogach i Potworach na półce, lecz dlatego, że się zjednoczyliśmy i zawalczyliśmy! Co więcej? DOKONALIŚMY niemożliwego! Jeszcze raz dziękuję każdemu zaangażowanemu w akcję z osobna :)

Czas jednak przejść do rzeczy...

Zacznijmy od tego co zdołałam przeczytać w marcu, czyli marcowy WRAP UP!
1) Czerwona Królowa - Victoria Aveyard
2) Zac&Mia - A. J. Betts
3) Białe jak śnieg - Salla Simukka (recenzja w przygotowaniu)
4) Na ostrzu noża - Patrick Ness
5) Gniewna gwiazda - Moira Young

Najlepsza książka tego miesiąca: Gniewna gwiazda - Moira Young
Najgorsza książka tego miesiąca: Zac&Mia - A. J. Betts

A teraz czas na... KWIETNIOWY TBR!


Love, Rosie, do jej przeczytania pchnęła mnie jedna rzecz; film o którym słyszę niemalże wszędzie. Od wielu miesięcy wstrzymywałam się by nie sięgnąć po ekranizację, lecz pierw zapoznać się z książką by mieć, że tak to nazwę lepszy pogląd na sytuację. Mam nadzieję, że będzie choć w połowie tak dobra jak mawiają recenzenci! Cień i kość w zasadzie już przeczytałam. DZIŚ. W JEDEN DZIEŃ. Jest tu jednak ponieważ należał on do moich kwietniowych planów i koniec końców przeczytałam ją w kwietniu! Powiem tylko jedno - jestem zachwycona i nie mogę się doczekać, gdy drugi tom wpadnie w moje ręce. Co do Nigdy nie gasną mam nadzieję, że przypomnę sobie pierwszą część, która jak pamiętam bardzo mi się podobała, lecz jedyne co pamiętam z jej lektury to ogólny zarys wydarzeń. Mam nadzieję, że dostanę olśnienia podczas lektury drugiej części. 
Przechodząc do kolejnej pozycji, czyli Mara Dyer. Przemiana powiem tak... nie kupiłabym jej gdyby nie głosy, że jest o wiele lepsza od poprzedniego tomu. Czytając pierwszą część byłam bardzo zawiedziona jej zwyczajnością. Spodziewałam się czegoś bardziej mrocznego, tajemniczego, a dostałam zwykłego przeciętniaka. Mam nadzieję, że  kolejny tom przygód Mary zmieni moje zdanie i sprawi, że zechcę dokończyć trylogię wydawnictwa YA!. Czarne jak heban! Wprost nie mogę się doczekać jej lektury. Jestem oczarowana twórczością autorki i łaknę więcej, jednocześnie żałując, że to już ostatni tom tej niesamowite, fińskiej trylogii.

Co jeszcze pojawiło się w marcu na stronie?


A jakie książki Wy przeczytaliście w marcu? Jakie czekają na Was w kwietniu?
Pochwalcie się :)
Zapraszam również na facebooka strony :) Oraz poszukuję KOGOŚ kto zajmuje się tworzeniem nagłówków dla blogów :) Zgłaszajcie się pod postem, lub piszcie na podany w Współpraca adres e-mail.

Jestem przeciętną nastolatką o nieprzeciętnej wyobraźni i biblioteczce. Uwielbiam wyzwania, godziny spędzone na czytaniu, poznawaniu nowych światów, zakochiwaniu się od nowa i od nowa w bohaterach danego utworu. Wręcz żyje i oddycham słowami.

2 komentarze

Write komentarze
Fenko
AUTHOR
2 kwietnia 2015 15:16 delete

Love Rosie - też mam w planach ;) koleżanka już kupiła i nie mogę się doczekać, az sięgnę

Reply
avatar
Ann Wars
AUTHOR
2 kwietnia 2015 15:36 delete

Świetny wynik! Oby tak dalej :)

Reply
avatar

Witaj! Podziel się ze mną swoją opinią na temat recenzowanej książki, opowiedz mi o przeczytanych przez Ciebie książkach o zabawnych wydarzeniach z życia wziętych! :)