piątek, 3 kwietnia 2015

BOOK HAUL#1

Szesnaście nowych książek... To może oznaczać tylko jedno...
BOOK HAUL!



Zacznijmy od książek, które zostały przeze mnie zamówiona na stronie czytam.pl z okazji zbliżających się świąt. 
Od góry:

 1) Mara Dyer. Przemiana - Michelle Hodkin 25,27 zł 

2) Love, rosie - Cecelia Ahern 26,67 zł.
3) Nigdy nie gasną - Alexandra Bracken 25,46 zł. 
4) Gniewna gwiazda - Moira Young  26,22 zł.
5) Cień i kość - Leigh Bardugo 24,61 zł.

Dalsze zdobycze to pojedyncze zakupy, wymiany czy książki wygrane w konkursach
Od góry: 1) Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks; z wymiany
2) Czarne jak heban - Salla Simukka; wygrana w konkursie
3) Czerwona Królowa - Victoria Aveyard 24,08 zł (czytam.pl)
4) Zac&Mia - A.J. Betts; wygrana w konkursie


Książki, które osobiście nazywam zdobyczami :) Zakupione zostały na wszelkiego rodzaju promocjach w sklepach zajmujących się sprzedażą produktów nie związanych ściśle z książkami, a mówiąc krótko; Real, Makro...


1) Black - Alexandra  Adornetto  6,99 zł. (Makro)
2) Lare i t'ae - Eleonora Ratkiewicz 6,99 zł. (Makro)
3) Saga księżycowa Cinder oraz Saga księżycowa. Scarlet - 9,99 zł. za jedną sztukę (Real)
4) Księga cmentarna - Neil Gaiman  18 zł. ( Real)



I oto ostatni stosik.. Stosik książek anglojęzycznych!
1) The fault i out stars - John Green; wygrana w konkursie
2) Thirteen reasons why - Jay Asher 15 zł. (zakupiona na jednej z grup na facebooku)

I oto są książki, które trafiły do mnie w ostatnim czasie! 16 książek; czyste szaleństwo. Gdyby jeszcze ilość książek adekwatnie zmieniała się do ilości miejsca na półkach...
A co do Was trafiło w tym miesiącu? Może trafiliście na jakieś fajne promocje? :)

8 komentarzy:

  1. Jak Ci idzie czytanie w oryginale? Ja jakoś siebie w tym nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmuje mi to zdecydowanie większą ilość czasu niż czytanie książek po polsku :c Konieczne jest również korzystanie ze słownika, lecz dzięki temu można podszkolić sobie język, więc gdy tylko nadarza się okazja kupuje książki anglojęzyczne :)

      Usuń
  2. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że zazdroszczę 3/4 tego stosika :D Jest przecudowny ♥ Och... "Czerwona królowo" kiedyś będziesz moja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo! :) Kilka z nich koniecznie muszę przeczytać ;) Przyjemniej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc do czytania w oryginalne polecam te "mniej wymagające" książki. Zmierzch po angielsku leci naprawdę szybko, pierwsza część Igrzysk Śmierci o dziwo również, czas teraźniejszy daje czadu.

    Osobiście niestety muszę przystopować z książkami (ostatnio i tak więcej piszę, niż czytam). Regały nie dają mi spokoju, dopóki nie kupię następnego, kolejne tytuły będę musiała trzymać na ziemi. Przynajmniej zaliczyłam osobisty sukces, bo uprzątnęłam całe 7 regałów przez święta.

    Ze zdobyczy przybył mi jakiś czas temu "Marsjanin" interesująca, dość techniczna i z ciekawym humorem pozycja; plus "Łuk Triumfalny", na który zbierałam się dwa lata do czytania. ;I

    Ze stosiku czytałam jedynie "Księgę cmentarną", przepiękna książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj, ile ksążków... Wspaniałe! :) Ja chyba sobie zamówię po angielsku coś, bo nie wyszła kontynuacja pierwszej części książki, która mi się spodobała, a bardzo chcę ją przeczytać ;P aż wstyd, że będąc na filologii angielskiej po angielsku czzytam tylko to, co mi każą na studiach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, tylko pozazdrościć. Czytałam jedynie Zac&Mia oraz Love Rosie i obie książki nawet mi się podobały, aczkolwiek szału nie było. Zwłaszcza ta druga pozycja pozostawia wiele do życzenia.
    Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż cudownych książek! Zazdroszczę co do jednej i miłej lektury życzę :)
    Uwielbiam te zdobycze z wyprzedaży - prawdziwe perełki ^^

    Obserwuję ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń

Dzień dobry (czy też dobry wieczór) drogi książkoholiku!
Każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz to dla mnie ogromna dawka motywacji. Chętnie poczytam o Twoich przemyśleniach względem omawianej pozycji, postu, odpowiem na nurtujące Cię pytania, postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy, by Ci pomóc!
Koniecznie pozostaw również link do swojej działalności internetowej.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia